Gumiabroncs futózás
Társaságunk 1981-től, az országban elsők között foglalkozott a gumiabroncsok újrafutózásával az olasz Maragoni cégtől vásárolt gépeken, és az általa kifejlesztett R.T.S. technológiával. A technológiai fejlődést követve korszerűsítettük futózó üzemünket, új gépeket vásároltunk, valamint áttértünk az ún. külső-belső envelopos technológiára. Kizárólag Maragoni anyagokkal dolgozunk, beleértve az alkalmazott kötőlemezt, segédanyagokat és az előregyártott futófelületet.
Bemutatjuk futózó üzemünket
Mi, akik nap mint nap az utakat járjuk, jól tudjuk, hogy legfontosabb a biztonság, a kényelem és a futási költségek tervezhetősége. A kopott autógumik újrafutózásával nem csupán a gumi élettartamát és a vezetés biztonságát növeljük meg, de pénzt is megtakarítunk és a környezetet is védjük. A Kisalföld volán üzemében a legmodernebb Maragoni-gépekkel és -technológiákkal, 6 automatizált fázisban végezzük a felújítást. Az első fázisban szakembereink ellenőrzik a felújítandó gumiabroncs szerkezeti épségét, illetve megvizsgálják és felderítik a mélyebb rétegekben esetlegesen meglévő - a használat során előforduló - sérüléseket.
|
|
|
Ez vizuálisan és a vákum alatt végrehajtott lézeres gumiabroncs vizsgálóval történik. A lézeres vizsgáló, - a vizsgálati eredmény számítógépes rögzítésén túlmenően, - rögzíti vevő szerint a gumiszámot is és megőrzi azt, a garanciális idő leteltéig. E vizsgálatok alapján derül ki, hogy elvégezhető-e az abroncs futózása.
|
|
|
A horzsolás során eltávolítjuk a gumiabroncs felső, kopott rétegét, ezzel előkészítve azt, az új futófelület befogadására. Az üzemünkben használt Marangoni RASP 1000-es horzsoló rendkívüli pontossága garantálja a tökéletes geometriájú és textúrájú végeredményt.
|
|
|
A harmadik fázisban - amennyiben a gumiabroncs állapota megkívánja - elvégezzük a korábban felderített és a horzsolás során feltárt hibák javítását. Műhelyünkben kizárólag a Maragoni cég által gyártott anyagokat használunk. Ezek kiváló minősége garantálja a felületek tökéletes illeszkedését. Más technológiákkal ellentétben a Ringtread rendszerben nincs szükség a futófelület toldására. Emellett a felhelyezés nem igényel emberi beavatkozást.
|
|
|
Az így előkészített gumiabroncsot autoklávba helyezzük, ahol pontosan meghatározott nyomásnak és hőmérsékletnek tesszük ki. A különleges Ringtread kötőanyag segítségével alakul ki megbízható kötés az új futófelület és a karkasz között. A kiváló eredmény érdekében az egész folyamat során maximális gondossággal kezeljük a gumikat. A horzsolástól az ellenőrzésig szállítókocsi továbbítja a munkadarabot, így az soha nem érinti a padlót, ezzel is biztosítva az előkészített felületek tisztaságát.
|
|
|
- alacsonyabb kilométerenkénti költségek - megnövelt teljesítmény - nagyobb biztonság - nagyobb kényelem - jobb megjelenés
|
|
|